哈..
6點就起左身沖涼...
做功課...睇左陣中文quiz.."
今日吾屎早讀
不過要填教學問卷牙-0-"
要寫好d花牙...
數學堂ms好似好嬲-0-"
可能因為湯圓無番學..."所以冇人答野
eng堂就做listening...
bk堂就好慘牙...
無組..."
小息好悶...不過完果時好激...
bb仔吾比我入佢上7樓牙-0-"
yo爆!拉左一陣世強就入左佢lu-0-"
不過點知佢喊-0-"(好似好衰甘我)
不過我都吾知點安慰佢好""
pe堂...要跑校圈牙
換完衫彴左牙sir n世都未出現..
ms就罵我地未企好甘..."
哈...原來牙sir一直罵緊個女仔-0-"
今日要跑800米,.."
好勁牙...棋異果佢跑第1番黎牙..."
本來佢都帶著頭嫁喇...
我第1圈果時都頗快嫁...
點知好快無晒氣.."
我跑第3個圈果時就完差d比第1果個追到囉-0-"
好吾抵牙...
差d追到..變成11嫁.."
4分34秒牙...800米-0-"
祝無剪指甲果d人-0-"
嘩嘩...黑芝麻朱古力搶手貨.."
我就無食野就溫書...
pe堂問左好多好料嫁
之後tam就話左好多次比我地聽-0-"
趣事唷..."
春卷無啦啦坐左我個位喇...
之後我竟然用水擦番去-0-"
31就寫果個表喇...之後比人打-0-"
好驚佢話比老師聽唷.."
中文無讀到牙-0-
is兩堂好有趣.."
傾爆計.."
第9堂呆抄vocab.."
放學係到講黑太陽731.."
4點幾先走.."
買左個10蚊雞飯食.."
點知比人話我整壞左部機-0-"
|