奀仔之日誌←龍※
哈哈...可能會吾係日日寫嫁...
大家吾好甘失望牙
aesopt93327
暱稱: 奀仔乂龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
怎麼辦”
吹水獸-0-"
混沌"
跟蹤兒"
愚人節快樂
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


加菲2... 分類: 未分類

今日8點幾起左身

睇完本<<8號峰球隊>>

睇左兩日嫁...溫左陣inh好悶牙

食早餐!好飽牙!食完訓左係到

11點家姐又番屋企喇啵

拎左隻加菲貓比我睇

羅秋生+張錦程配音果兩隻加菲...

睇到1點幾就溫左陣..

我再睇完本<<告別下雨天>>好搞野!!

4點去左圖書館(同家姐)

借左好多本cm日記

好彩今次凈係撞到個小學同學o者!

好搞野!去左食腸粉...

有對兄弟超似樣...

竟然一個f3(好矮[同bb差吾多]p2一個)

最後家姐番到屋企整機

魚隻磁碟吾掂...要打開啵

又問左姑"長"借機-0-點知佢又驚死我地整壞甘

又問左強<<點知佢又無磁碟機.."



2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天


溫習週 分類: 未分類

今日5點幾就起左身"

魚...原來家姐冇番到屋企...無整機...

沖埋涼...搞左一排彩

終於溫左陣inh...

睇左部電影又好搞笑

用超能力黎賭$.."

佢地起身我又訓左陣

到9點起身訓左係到

11點幾整蛋糕...

好成功kaka

牙媽12點幾番到黎..

1點幾我打去

點知佢話佢自己就行

點知睇完功夫足球...打比佢

佢話行緊去-0-"

我就3點番到去

好多人牙...我就梗係番去溫數

4點有人請食tea~

我食左麥樂雞走冰-0-"

原來真係有好多數吾識

6點半走左

一心以為有得用機嫁...

點知又話隻碟吾岩用

放究眇就9點幾喇

牙媽整野食無人食-0-"

舅母打電話黎叫我落去拎麵包

原來有幾個人都等緊佢

佢話差d認吾出我

搞到我無得睇東華.."



2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天


考eng 分類: 未分類

嘩!4點幾起左身溫eng

琴晚8點45就訓左喇.."

5點幾訓左陣.."

本來諗住起身再溫嫁.."

點知都吾溫得多

換晒衫7點34先走..

遲到喇-0-"!

勁好彩..1連橫過4條馬路..

同我一班地鐵果d人一定遲到喇...

結果我都無事...

一直都流晒汗.."

用左兩張紙巾-0-"

係到溫..之後考..

eng作文填字好亂

作果篇文簡直亂作...

過左陣就考完.."

我就溫vocab喇..

有個生字我吾識

之後我問果個ms...點知佢都吾識

佢仲要話:你地班冇字典咩.."

甘我咪去左拎囉..."

ms wong睇堂.."

eng卷勁多野要改囉

我終於知道點解成日都叫人拉窗簾..爆反卷..

做左勁虺幾驚做吾晒..

做完先知道佢地好多都識>﹏<自卑(-0-)

魚...佢地個個番到屋企都有得打機>﹏<

番到屋企見到煲緊野...又開左部電祝

原來落晒街-0-"

1點幾家姐叫我幫手拎部機去灣仔.."

好重牙..拎到手震-0-"吾識寫字

點知去到人地果到又開到晒d野.."

之後換左個牛$280-0-

同埋叫果個店員幫佢洗機..

自己一個人拎番屋企

點知牙媽話想接我

但係我行左第2條路...見吾到我

我又睇左一部電影喇.."

<<大隻佬>>李鳳儀...大隻佬

本來非常期待家姐裝晒d野比我用嫁-0-



2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天


又懶訓喇... 分類: 未分類

今日早左起身抄voacb.."

早左d番學..."

今日因天氣不穩定吾屎落去..yeah!"

check校服男仔無野要做-0-"

中文兩堂好難作牙.."

定點..步移.."

作左兩堂都未作完.."

第1堂諗極都諗吾到點作.."

數學堂死喇...乜工式都吾記得.."

小息陪左謙仔落去借圍裙..."

始終都無..11佢勁早落到去

l&t堂勁亂牙.."

都吾知邊d打邊d.."

佢地就成班去晒整蛋糕.."

un..我都食左兩個蛋糕牙kaka"

都係好似我第1次整甘.."

有兩個ms上左黎.."

一個派甜筒一個派中文卷.."

先甜後苦.."食完野一齊睇左校刊.."

作完文喇...點知有新表.."(見底)

1堂eng...最後一堂了"

佢帶左個新黎既上.."

做speak都無人理佢.."

到左40mins先上番黎..

又有好多人喊喇-0-"吾知你係吾係其中一份子

pl兩堂悶死.."

放學見到章姐姐拍佢都吾應人ga-0_"

新人物關仔表-0-":要睇就叫我喇..



2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


沒有冬天 分類: 未分類

哈..

6點就起左身沖涼...

做功課...睇左陣中文quiz.."

今日吾屎早讀

不過要填教學問卷牙-0-"

要寫好d花牙...

數學堂ms好似好嬲-0-"

可能因為湯圓無番學..."所以冇人答野

eng堂就做listening...

bk堂就好慘牙...

無組..."

小息好悶...不過完果時好激...

bb仔吾比我入佢上7樓牙-0-"

yo爆!拉左一陣世強就入左佢lu-0-"

不過點知佢喊-0-"(好似好衰甘我)

不過我都吾知點安慰佢好""

pe堂...要跑校圈牙

換完衫彴左牙sir n世都未出現..

ms就罵我地未企好甘..."

哈...原來牙sir一直罵緊個女仔-0-"

今日要跑800米,.."

好勁牙...棋異果佢跑第1番黎牙..."

本來佢都帶著頭嫁喇...

我第1圈果時都頗快嫁...

點知好快無晒氣.."

我跑第3個圈果時就完差d比第1果個追到囉-0-"

好吾抵牙...

差d追到..變成11嫁.."

4分34秒牙...800米-0-"

祝無剪指甲果d人-0-"

嘩嘩...黑芝麻朱古力搶手貨.."

我就無食野就溫書...

pe堂問左好多好料嫁

之後tam就話左好多次比我地聽-0-"

趣事唷..."

春卷無啦啦坐左我個位喇...

之後我竟然用水擦番去-0-"

31就寫果個表喇...之後比人打-0-"

好驚佢話比老師聽唷.."

中文無讀到牙-0-

is兩堂好有趣.."

傾爆計.."

第9堂呆抄vocab.."

放學係到講黑太陽731.."

4點幾先走.."

買左個10蚊雞飯食.."

點知比人話我整壞左部機-0-"