奀仔之日誌←龍※
哈哈...可能會吾係日日寫嫁...
大家吾好甘失望牙
aesopt93327
暱稱: 奀仔乂龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
怎麼辦”
吹水獸-0-"
混沌"
跟蹤兒"
愚人節快樂
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


last day 愉快 分類: 未分類

今日最後一日考試...

點知我都係-0-"溫左1個鍾囉-0-"

早上本來想4點起身溫多d...

點知6點先起到-0-"

溫喇溫-0-"

之後番到去真係想吾好甘快考...

點知....好多野都吾屎記-0-

不過有d吾識...

之後eng4...ms chui@o@"

好yo...我答halloween果時...

佢o咀牙..."哈...我亂作嫁ja"

之後落到去g03...屎忽竟然叫我拎餅-0-"

去到地鐵站果到拎蛋糕囉...

之後d校工勁串...

我就話steven哥哥叫我出去拎蛋糕喇...

之後佢就話我吾理你咩哥哥...

總知要寫紙...勁o咀...

之後去左拎喇-0-"封紙勁搞笑...好嚴重

去到都吾知拎邊個好-0-"

番到去見到john喇^^"

之後又上左班房...ms wong叫

之後做左陣野-0-"扮左好耐整chair"

ms wong就叫我地d男仔走-0-"

佢話我地留係到都無用囉..."

番到去...吾知點解睇完心花放

就勁訓...訓到3點幾...勁熱..."

之後6點幾牙媽番左黎...

就話全家都要剪頭髮去食飯-0-"

去左剪頭髮...坐左陣先有人理.."

果個幫我剪既都幾令女...又細心-0-"

剪完就買左好多野食番屋企!!"



2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天


吾屎番學 分類: 未分類

今日訓到9點幾先起身..

玩到12點幾kaka"

之後溫左陣書...-0-"

無咩特別野...



2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


大細超 無奈 分類: 未分類

嘩...今日本來諗住4點起身溫bk

點知又遲左...5點幾先起身.

又訓到6點先-0-"

搭mtr狂背bk金句

中1就梁sir.."

好難作呢...我這次失敗了&ke蘿蘿

bk真係好嬲牙..

有d人凈係同人對answer

同埋講金句考邊到>"<

真係有好多吾識牙...不過一定合格

放學...小明就黎話補課...

有好多人都冇帶wb-0-"

ms黃又黎喇啵-0-"

個個人都好驚-0-"

原來佢黎講21號d野o者

仲話要幾個人幫手...

點知fit權舉左手-0-"

佢就點左我同john喇.."慘

放學要留低聽d野-0-"

之後好叻仔牙...

世強很勇敢比左卡sir了...

放學好有趣牙...

f1果個要買地鐵卡..

之後fit權行左先...

甘我地甘就玩左捉喇-0-

我地本來諗住搭電梯ga"

點知要避fit權就行左樓梯..

點知我地以為得左果時佢就係我地走面-0-"

都吾好玩ga"

哈...今日又去m記啵

點知今日真係見到fit權所講既令女-0-"

似乎普通左d啵-0-"

仲有m記果個經理牙...

好勁牙...用o者整到人地睇吾到佢係地中海

有個光頭ga就用聖誕帽-0-"

番到去都12點8..

肥佬就打黎問打吾打波..

甘我咪話去囉...

點知去到港島東

佢就話冇場-0-"之後2點等到世強黎

我仲約左john嫁ma..約佢兩點2

之後我地等到2點5就走左lu

(吾係我叫走嫁...肥佬叫...果時仲未等到佢)

之後就走左去太古啵-0-"

去太古打到3點幾...

之後打左次比john屋企

點知我又聽吾明佢牙女麻講咩(福建話)

所以就亂答左就收左線

之後又去到太安樓買野食...

我今日飲左2杯milk喇^^"

之後就去到西河室內""

再打比佢喇好似"

之後就問佢黎吾黎-0-"

佢話黎唷wakaka"

甘佢就黎左lu"好慘

之後肥佬諗緊佢應該好有米

之後我地問番佢喇..

佢好似用左18蚊-0-"搭車

打打打"打到5點幾去埋天悅

點知去到門口果到見到章姐姐kaka"

佢果時好似好搞野..我仲以為佢係到食風-0-"

點知番到屋企先知道佢等人

我牙媽吾知我同同學打波...

之後我就話同我家姐...點知佢又信-0-

我地都係樓下果到撞到o者

8點果時家姐威脅我牙

如果吾落街食飯既話就吾比電腦我用囉

之後落到去勁悶-0-因為個個親戚都無番兩句









2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天


微笑pasta 分類: 未分類

今朝好早起左身..."

之後入左房...訓過...

12點家姐番黎..."

帶左隻"單人匹馬"棟篤笑<<"

勁搞笑..."搞gag<<"

gag有分兩種

第1種"out"...gag out-0-"

硬gag既一種

第2種係cheap gag"

好似xx你個龍的洞甘..."

講野係要用個謓黎講..."

因為講野要謓言.."

用得多肺黎講野會變廢柴..<<

10點先起身"打機.."

好悶牙.."仲未溫過.."

勁歌金曲得獎歌曲:(星期6晚)
華麗邂逅-容祖兒
一刀兩斷-陳慧琳
愛得太遲-古巨基
離家出走-衛蘭
你不是好情人-TWINS
光明會-何韻詩
紅綠燈-鄭融
我們的序幕-AT17
大傻-楊奷嬅
裙下之臣-陳奕迅



2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天


快樂指數... 分類: 未分類

今日..."起左身點知部機玩吾到..."

一開機...佢自動熄機.."

之後到10點幾...2家姐走左..

大家姐起身就話要買咩咩膠先可以"用

吾係話部機會燒..."

.."之後就同左牙媽..家姐落街...

嘩...行左去西灣河..

之後有間店...好得意唷

全部都係賣精品既...聖誕

好令牙...勁抵...10蚊件...選左半個鍾

之後就話拎d 野比舅母定咩母喇

之後就睇下d野...竟然過左期囉-0-"

之後就上到去喇-0-"

就勁搞笑囉...佢地全家人都係到食緊飯...

我地好似上黎阻住晒甘.."

好耐無見d親戚呢.."

好勁牙..做左空姐牙...我個表姐...

又高又瘦...好令女呢.."

今日要飛囉...換晒制服..."1點飛

之後就勁想走囉...牙媽傾足1個鍾囉

好開心"去左一間賣衫既店到...

之後係甘試試試試試...

最後我買左2件衫..一條牛..

家姐就買左件毛毛褸...

之後果個sales好想叫牙媽買-0-"

走左之後去完天悅買x膠就行喇...

去到筲中心...之後有d成班人係到排隊...

之後牙媽就問人...原來要聽講座拎野..."

之後就要問佢拎蓋印..."張紙

之後佢話細路仔吾駛啵-0-"

之後我牙媽叫我問多次-0-"

佢又話後生仔吾駛-0-"

之後我就番左屋企-0-"

本來諗住番學校嫁.."

點知...吾知就吾番了..."

就係甘打打機了"

兩點先訓覺"