今日最後一日考試...
點知我都係-0-"溫左1個鍾囉-0-"
早上本來想4點起身溫多d...
點知6點先起到-0-"
溫喇溫-0-"
之後番到去真係想吾好甘快考...
點知....好多野都吾屎記-0-
不過有d吾識...
之後eng4...ms chui@o@"
好yo...我答halloween果時...
佢o咀牙..."哈...我亂作嫁ja"
之後落到去g03...屎忽竟然叫我拎餅-0-"
去到地鐵站果到拎蛋糕囉...
之後d校工勁串...
我就話steven哥哥叫我出去拎蛋糕喇...
之後佢就話我吾理你咩哥哥...
總知要寫紙...勁o咀...
之後去左拎喇-0-"封紙勁搞笑...好嚴重
去到都吾知拎邊個好-0-"
番到去見到john喇^^"
之後又上左班房...ms wong叫
之後做左陣野-0-"扮左好耐整chair"
ms wong就叫我地d男仔走-0-"
佢話我地留係到都無用囉..."
番到去...吾知點解睇完心花放
就勁訓...訓到3點幾...勁熱..."
之後6點幾牙媽番左黎...
就話全家都要剪頭髮去食飯-0-"
去左剪頭髮...坐左陣先有人理.."
果個幫我剪既都幾令女...又細心-0-"
剪完就買左好多野食番屋企!!"
|