奀仔之日誌←龍※
哈哈...可能會吾係日日寫嫁...
大家吾好甘失望牙
aesopt93327
暱稱: 奀仔乂龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
怎麼辦”
吹水獸-0-"
混沌"
跟蹤兒"
愚人節快樂
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天


o也蕉@_@" 不安 分類: 未分類

今日..."遲大到牙

明明本來想6點幾起身做改正

點知無起身不凸只...

仲要7點10先起身啵/_\"

之後就換衫嘟...牙都冇刷..甘就跑番學-0-"

途中都無咩學生/_\"

番到去要坐左係到8:23<<

之後肥佬王就罵我地囉...

竟然話遲早讀吾係遲到...

但係個印象會嘟左.."

之後又話班主任想見到我地幾面/_\"

上到去MS黃勁大聲同我講早晨囉-0-"

嘩...勁多人黎追交功課)__("

之後第1,2堂就係MS NG

舉左一堂手佢都睇吾到我/_\"

中文堂派左兩次作文牙..."

竟然比佢話過份喭-0-"

小息問人借格仔紙@_@"

借左番黎都吾屎用ga/_\"

數學堂勁嘟..."

哈...午膳勁搞笑啵...

見到牙sir係甘請人o也蕉@_@"

無啦啦諗起"o也蕉喇你"係甘講-0-"

科學堂um...勁悶...講埋d吾考既野佢話/_\"

綜人堂/_\"好吾掂囉...得6字頭/_\"

之後果個蔡嘟竟然好自豪甘話自己拎到36分/_\"

救命...格黎果個錯得勁離譜@_@"

黃帝<<個老婆叫黃太囉@_@"何嘟寫ga"

eng第9堂我地無得睇果d野囉..壞左

之後做eng野-9-""

放學果時就入左一入g03

點知佢地就走左先..

我去買完野就去左場lu~_"



2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


-0-"改卷日 滿足 分類: 未分類

哈...今日早左dd出門口...

之後bb仔借左本最新既q版比我@_@"

好開心甘睇lor~真係幾好睇@_@"

之後就要收回條囉...我真係一直都吾知我冇交

之後佢話要罰10蚊...但係我都未比@_@"

落去操場集隊...校長講果d野今次幾...好聽牙

吾知點解淫豚成日望過黎笑/_\"

上到去派中2喇@_@"

哎呀...59.5/0\係好尾果時派嫁...仲以為好低甘

勁啵..講足成兩堂@_@勁牙"

數學堂教書啵@_@"統計..."

l&t琴晚仲以為要上整cake@_@"

悶爆啵...我仲以為佢照住個板讀@_@"

lunch勁搞笑啵...

食完野就過左陣...

之後就見到羅嘟(嘟軒曰:海膽)

fit權又係樹啵...之後我地玩跟蹤@_@"

點知比佢發現左/_\"

eng堂好悶牙...派左eng2@_@"

心智勁無聊...係到"賓"波/_\"乜好驚咩

pl兩堂都係到聽埋晒d野..."

我同蔡嘟玩包剪x"又玩十五二十@_@"

終於放學..."之後行上樓梯果時

我嗅到好香木瓜味@_@"

之後就有野食lu~_"

之後勞嘟過左一陣先上黎...等佢開門嫁ma...

3文治來了幫手買簿果d@_@"

之後團契好低能啵..."

勁快放囉-0-早知吾番...仲要得自己一個>"<"

放左就同蔡嘟仲有嘟軒仲有嘟嘟去食冷麵

我覺得佢地3個買果檔好多人...

咪去左另一檔囉...點知嘟嘟走過黎話我賣國賊囉

有冇甘嚴重牙...佢自己媾女先去果檔囉-0-"

之後勁無聊企左係果到...之後我同嘟軒走先@_@"

我真係覺得好無聊..>"<"



2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天


派卷囉-0-" 鬱悶 分類: 未分類

嘩~遲左好耐先番學

要係下面早讀@_@"

點知見到有一個高f既人

好似馬姐嫁啵@_@"

之後我就叫佢喇-0-"點知..."

番到課室@_@"

調左位牙@_@"

嘩..比d個ms 王點左兩次/-\...哈...

梗係信佢嫁喇...點知佢話佢最鍾意玩人-0-"

之後就同左e個吾kk坐@_@"

派數學卷喇@_@"mc派先囉/-\17咋

卷2都好d...搵到錯處加左一分@_@"

嘩...又派卷eng1,3

終於炒左喇>"<eng1差1.5分先及格

聖經就...唉...好失望同埋好慘

比人甘話法...話連xxx都高過你喇>"<團長/-\

小息...等pe堂@_@"

pe堂玩蜈蚓彈囉@_@"

哈...一開始要1個人揹起另一個人@_@"

之後又要訓左係到比人推隻腳@_@"

果時我睇到晒...果個人著短腳-0-"

之後就真係要彈起黎...

兩個人扶住你...之後就彈@_@"

lunch就成大排人行黎行去@_@"

嘩...派中文卷囉-0-"

中文3果時牙...明明第1個叫我出去嫁ma

我仲以為最高分tim-0-點知-0-"...佢話亂派

之後就派埋中文1...勁搞笑..吾kk d文@_@"

之後就要上去科學室喇

嘩...我份問題卷100分牙@_@"自己寫xd_

之後對到最後10mins先派卷..

派左番黎都勁亂...佢寫到果d分@_@

嘩...之後第9堂勁搞笑囉

我乜都無帶...凈係帶左幾本書..

仲要係無本eng...之後果個ms 王就話我科學堂>"<

好彩關醒@_@"吾該晒...借左本野黎

之後就發呆到3點35分@_@"















2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


功課日 鬱悶 分類: 未分類

嘩...今日明知有好多功課...

但係吾知點解3點幾做到11點幾先做完-0-"

哈...一到玩一到做...都吾係路嫁

黑白棋都幾好玩牙@@"

仲有改左新eng名@@"

dennis/-\本來係louis嫁

點知又比人話-0-"算

新既一年梗係要有個新名喇@@"



2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


2007-01-01 滿足 分類: 未分類

╭╮__ \|/ __╭╮
│           │    
│ ≧ ╭───╮ ≦ │  
│///│0 0│///│
│   ╰───╯   │Happy New Year
╰──┬O────┬─O╯    
  ●│     │
  ╰│  O  │ 
   ╰||-||╯

■■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣
   ■ ■  ■ ■  ■ ■  ■
◢■■◤ ■  ■ ■  ■ ■  ■
■    ■  ■ ■  ■    ■
◥■■■ ◥■■◤ ◥■■◤    ■
 ★☆★  ★☆★  ★☆★  ★☆★
★ 新 ★★ 年 ★★ 快  ★★ 樂 ★←原創@@"

嘩...今日12點幾先起身@@"

之後一直打機--"

叱吒幾好睇啵@@"

十大
10.
謝安琪  愁人節

9.
吳雨霏   愛你變成恨你
8.
許志安   大愛
7.fiona     
小峽谷之1234
6.
鄭融     紅綠燈

5.
何詩詩   光明會
4.
軟硬    好兄弟
3.joey   
華麗邂逅
2.
陳奕迅  富士山下
1.古巨基 愛得太遲