9/6
本來決定exam前唔打xg'''
因為諗住exam 後會打一篇f.2總結,,,
但幾日諗通左d野,,,,
原來我自己係一個鑽牛角尖ge人
可能放假自己仲會諗得多野,,,,,,
可能係各方面我都唔成功,,,近乎失敗
但原來係由細到大,,學業方面我一次都未失敗過'''
好想盡快失敗一次....
因為壓力真大,,呢d壓力源自自己'''
可能對自己學業要求高得濟.. .. .
尋晚將d壓力釋放左出黎
令到媽同家姐咁擔心,,S0rry
我經常安慰人地失敗左咪企番身,,堅強d
原來講一套,做一套係我''
就算今次exam完左點都好,,,
無論成功與否,,,
都要去面對'''''''''
無可否認今年係最大壓力ge一年
但係呢一刻我唔會再諗埋一邊
因為支持自己ge人總有不少
一次考試算得咩野~''''
冇諗過同媽,家姐去傾自己GE壓力
不過講左真係舒服好多
因失意哭訴 哭得太早
p.s. 芷幅XD 爭D又搞到我噴麵'''
有你XD 咩壓力都冇晒
! will TRY MY BEST'''
|