1162009.
YO''最近好中意講yo,,不過我低音yo''' 芷~
呢兩日exam我諗唔會差的=)
心情好輕鬆
今日中文文言文係有史以黎睇得明佢up咩
'咎由自取' 寫錯左個'咎'字
英文都做得幾慢下
好在最後都夠時間go though 一次
放學
去左'gogo'食'''
民峰要冷靜d,,驚你....
係商務混左陣吉,,,,
係本野見到作者'Justine'同埋一個令名XD
芷個袋幫我平衝番,,,,yo~
番到屋企,,,,,坐定定係到3個鐘溫書,,,yoyo
好耐都未有過呢種滿足感'''
真係要心無雜念先得
沖埋涼,,開腦都係7;00正 yo
不過睇6點半新聞,,,
搞咩鬼?!
停課''''',,本來心情幾好'''
俾呢兩隻字火都黎>,<
好唔fair lo,,,,考試時期都要佢地停課
對d 勤力學生真係好唔抵=(
咁樣考試就cancel''''有冇搞錯?!
仲想7月番小學,,而家,,,,唉. . . . . . . . . .
食粒sugus 下下火先
中學唔好停課
|