27/5
YOYO'兩日冇打過XG;
其實好多野講牙
呢兩日都好開心;;;
尋日26/5
LUNCH '''
同mrlee farewell'''
好開心'''
放學又同牙sir 傾左勁耐;'''
angela真係連牙sir都教壞埋laXD'
mrlee 同袁生ge 棋局::
仲有好開心見番msor
今日'''
又斷梳lo,,咩事?!
中史test;;好有信心ge一次'''
reading lesson;;;
angela 睇份es junior 都咁XD
我真係唔知有咩好講LA
月落月大雨
H.E.
組組都煮得好食又好味~
放學去左SAC'''
好開心同牙SIR 玩層層疊'''
哈;] 牙sir 輸左''
多得angela 神手拍左一下''''
玩多左round'''
我覺得我round round 都好險
我劫後餘生的一次..
影左好多video;;;
不過就唔poz la~
芷好慘=(,,不過唔好再話我xxxx la''''''
sor sor la
|