哈哈,,,好耐冇打qz~有d 陌生tim
8.3.2010
側生日好快樂
快d拆左個紅色bomb 喇;)
嘩~短3短褲真係好凍
成日都淋住雨
點解冇側名
miss 晒d 100m;(
班際第1 讚勁俾你地!!~~
好開心~
晏晝同側係咁嗌 
好過癮
仲係爭hope house 2分
加油!!!faith house
放左等埋b旻1齊影相;)
我們仨雨中漫步 xd
9.3.2010
今日又凍d 喇.
同側.b旻去ceo唱k;)
芷ar冇事ma ~~快d好番喇
個飯辣到媽媽都唔認得
眼水鼻水出晒黎
原來對你愛不完唱黎唱去得個幾句
唱到monica 勁high xd
今次間房好細t_t
何解我把聲愈黎愈低
側上晒腦-___-
玩左次個戀愛星願=)
我不想說謊=(
|