boxing day;)2009 起身個陣心血來潮想睇溏心風暴 睇左成個下晝係到煲~ 自己遞tissue比自己-___-'' 之前詩詩話1個人睇戲真係睇到好多人地睇唔到ge野 原來真係架... 而且仲深刻d 以前睇真係唔覺有咩感觸~~ 但係今日1口氣睇左8集~~ 珍惜眼前人;) 好慘~~alfred 同常在心;( 唉,,,點解大家唔可以早d 踏出番第1步?! 明白愛戀中時機竟是一切... 話左今日唔食0食架ma~ 坐定定又食~ 話左今日溫書架ma~~ 上上o下網又冇左件事