12122009
而家終於有番少少時間得閒打下腥架
講真呢個禮拜唔係咁happy
強忍過好多次淚水;(
每晚同kt吐苦水;):(
妳地送隻kt 俾我真有用
仲有今日ka 聽我發老so
睇下天書ar 番去,,俾心機喇;D;
不過最開心...
musicday大家發揮左最好ge1次
感謝大家
尤其是phoebe 指得我地咁好
仲有,,,
哈哈,,芷芷妹know that x)
作完個篇徵文
真係啟發左唔少野
nothing is important than being happy;)
似乎呢個禮拜我忘記呢個宗旨;(
睇完個幾篇野,,真係好慚愧
其實好多困難,挫折都係好瑣碎
絕對唔可以放棄!
yo,仲有一個月都冇就考試喇;)
哈哈哈哈哈;D諗到喇,b旻..see-------
輕輕鬆鬆接test scope
邊溫書邊食肉鬆
食完肉鬆睇下鐘
仲有兩秒收得工
我要記住呢首野黎溫書仔xd
|