28112009
十分累的一天
卻很開心
朝早超眼訓
落到一城買左個包食
仲好肚餓
我好大食xd
一個朝早過得特別快;)
不過對腳已經累累地了;(
去lunch 之前,,去左music rm
答左條問題xd
跟住去1粥面
好耐冇幫襯過你喇
跟住4個kai 友做埋d kai野
仲未算kai xd
番到去做埋d野仲kai xd
唔要雞脾xd 笑死我喇
呢個2粒中lunch 過得非常惹笑xdxd
呢個lunch玩左好多野xd
影左好多相
你真係好得意ar!!
又唔比我po=)
第一次咁樣傾電話xd
知唔知係邊個xd
晏晝very 繁忙ar
家長多左好多
講到個喉嚨勁乾
企到隻腳勁脾
triad member in mongkok'd人總會笑xd
ms張係牙哥面前係咁讚我xd
yo=)有糯米池食xd
充實快樂的open day=D
快喇快喇,,仲有一星期xd
又向橫發展,,什麼辦
|