28122009~29122009
哈;)自閉左3日.
呢兩日終於重見天日xd
星1;)

同mum 去左工展會;)
拓左勁多野番黎-___-''
兩架車-__-''
食左個咖啡蛋撻同我最喜愛嘅砵仔糕
砵仔糕好好味ar;D
星2;)
同側芷去左朗豪坊睇戲~~
7;50起身-__-''
朝早落雨
睇唔到開頭
不過套野都幾搞野;)
係車上~~側係咁''鞋''落我lor xd
睇完食gogo;)
食完兜左個round 去..
中環xd
3個迷途小羔羊xd
去左畢打街;)
天陰陰去到石板街影d相都怪怪地-___-''
d相係側到;)
行多陣
搭船番去尖咀m記食野;)
m記又有人黎搭訕-__-''
係m記真係多野發生~~
食完就回去嚕~~
d風吹埋黎好爽呀

唉;(
唉~
|