31122009
淨番半粒鐘.半粒鐘2009
2009最後1篇qz ,,快d打先xd
msn渡過除夕日早上.
brian 同佢堂細佬唔知做咩係到狂禁d制同粗口.
無奈~~
詩詩好似玩緊周咁x)
晏晝,
同b旻到荃灣去
我奸過奸人堅xd

去到荃灣周圍兜~
搵唔到藍色.灰色波波圈;(
又唔岩心水leggings
哈哈;D未睇神探ge你
poster前定後個位先係福爾摩斯呢xd
返去ntp
囉眼鏡仔;D
yeah!
我斯文左xd
我個頭細左xd
我隻眼大左xd
我靚左xd
多謝xd
勁期待b旻著咩咩個look ar
6pm行去沙角
我地勁浪漫行城門河xd
不過好凍xd好大大大風..呼!

b旻.ivan.renee.cindy.周.do.uranus.我打邊爐.
仲有 kit佢地.issac 好耐冇見;)
點解我同b旻咁早黎ar 
笑死b旻喇xd
笑笑笑hehe
隔兩枱個女人超highxd
係咁'yes!yes!'xd
笑死我地
唉.又要早番屋企;(
不過.
今日都幾開心xp
happy new year to dear all!
|