很長...的xg,,請留個cm子x)
12月的第一天;)
是日為農曆十月十五ar;)
今日起身見到份禮物係枱面;)
真係好感動
此刻的感動很久也沒有嘗過
的確很久了...
每年都等待12月這個美好月份;)
今年又到了!
好喇''今日多謝''史踞b芷'+jel頭佬+alyson ge 關心;)
12月..我要hapi hapi &v. hapi.
30112009
11月的最後一天
yoyo 今日,,,,
踞愉兄`芷芷妹`bb旻`史忽婷 向ocean park出發xd
係170到.. 上班1族的你地多得我地唔少xd
係到大聲講大聲笑...=D
笑足全程車=D
不知不覺我地到達目的地了xd
(踞兄腥相仔s比我ar;)!!)
我地玩左飛天千秋先~~
仲早,,冇咩人排隊
跟住玩左兩次海盜船;)
芷妹比我d叫聲笑死喇=D
第2次玩聽到後面d人講d野
搞到我都一路玩一路笑;)
跟住行行行
唱唱唱,,對你
愛愛愛不完xd
麻將式xd
跟住個飛鷹先搞笑
一路飛一路唱
笑到媽媽都唔認得xd
哈哈哈
接住落黎
玩3次衝落水xd
同個管理員猛say halo都冇反應
b旻做第1個真好好
玩3次等於沖涼xd
如果唔係開始多人,,可能仲有4,5,6次xd
跟住就去個太空摩天輪xd
吹乾先xd
飛緊個陣夾住左b旻個頭,sor;(;)
玩完行唔到直線xd
跟住b旻去玩過山車xd
同芷妹猶豫左勁耐xd
終於去玩lu~
yoyoyo,,等左勁耐
曬鞋xd
是我們沒有聽你說的錯xd
嘩,,超好玩xd
原來真係冇海盜船咁驚xd
其實真係好快玩完xd
踞兄神神秘秘講電話
跟住去食野了
去了海洋館睇魚=D
好好好超超可愛xd
芷妹b旻行得咁快-___-''
行得咁快去左食雪糕-___-''
得番我同踞兄一齊慢慢欣賞xd
愛上左水母
坐了摩天輪xd
估不到b旻會驚驚
玩多次千秋
飛到上去好凍xd
買了水母1隻xd
超得意ar!!;)
搭纜車番過去
4方8面d人覺得我地crazy 的xd
同bosnia 人say hi
好nice ar;)
由上面叫落去
d人係到周圍望xd
睇熊貓xd
好得意xd
踞兄要去睇金魚xd
merry go round
好浪漫
未轉完b旻就落馬xd笑死我
玩埋個迷你摩天輪xd
影多陣相
本身諗住坐多次纜車過番去
但過左530,,已經536-___-''
睇多陣表演,,就溜了~
好開心ar!
喉嚨勁乾
仲講多30幾mins 電話
dinner @ntp 美心mx
then滿記甜品x)
930回到家;)
我要開開心心!!!!!
一田大減價我最開心xd
珍惜便不感覺少
|