2009.12.3
今日有dd先苦後甜;)
今朝唔知做咩事開唔到部腦-,-
悵然ing
今朝渾噩地番到去~~
嘩,,牙sir 個件恤3 + 褲ar xd
history ,,,咩事~~
top 10都要唔知最少95定96...點逼入去-,-
中文,,,
吳老師同關sir 講我地話佢好令仔xd
又作實用文..
新聞稿~
maths
聽左成堂書~
跟住3堂簡直咩咩咁
中史...
其實佢係咁講立憲...
其實姐係咩
悶到嘔囉唔該
仲要睇d''中史書''做報告-___-''
已經訓緊架la
跟住兩堂英文訓晒-,-''
今日勁鼻塞lor,,又沙聲
飲左兩樽水lor
訓足3堂終於lunch la,,
期待已久出去吸取維他命D xd
lunch 精神番晒
兩堂gag sum 勁精神xd
唔精神勢係假
佢d 語行舉止好難唔笑
笑到到我痴肺
坐係judy 前面+phoebe 隔離
都係咁講好令仔xd
仲有唔少得bb旻 喇xd
放學領訓完比許wing 同b旻相遇到
跟住踞愉上黎同我講寫錯字xd
b旻許wing落去睇埋車牌xd
笑死我;D
冇等你地,,閃了~,,,sor=(
快la快la,,3 days=)
|