19112009
今朝740 返去練朗誦;;;
真係n耐冇咁早返過...
返到去見到班班都唔開燈
仲以為係傳統tim xd'''
原來係停電-___-'''xd
其實勁早返去個feel 都唔錯
可能好耐冇試過掛
謝謝詩的暖蛋,,很warm ;)
陪伴了我半天;)
kenny個暖包仲暖,,係勁暖! 
今日行去比賽個陣
發現今日個天好令;)
冇影到tim
唉...
算吧
又不是未輸過;)
向好的那邊看
爭1分就有獎
我為藍天而高興了
輸了也不是什麼大事
你們也要開心點吧;)
不開心總到m記就會開心番;)
maths又狂笑 xdxd
唉`
唔關我事牙
|