16112009 打番篇正常d ge xg 先 福音天使又冇黎呀 極失望;( 對聯又輸了(預左) 隔離班咁強勁~~ 英文堂 同旻講不停了 成堂做過d咩呢xd yoyo 放學開波 很開心=D 冇左秋天lu 又狂食野,,,mami!! 同我玩鬥唔講野唔你實5秒內贏硬xd