27112009
!!!今日過得好開心;D
今日830返到去做個drama pre test;)
隊都冇集到xd
跟住上番402 整board;)
又練0下一陣
好搞笑~
1045 放下break
去左401睇LS
周圍睇下;)
打極比你地都冇開機;(
1245 終於放lunch了
打極比你地都聽唔到;(;)
算lala;D
跟住番去402
冇幾耐關副校黎睇我地
跟住330走lu~
401冇人;(
哈哈,,,502 見到你地喇~~
係樓下坐左陣
跟住d人66續續落黎喇~~
哈哈哈
多謝kenny粒糖,,好慘ar你
係咁聽埋我地d ''言論''xd
angela係咁研究本野
係咁講咩需要xd
爆笑
講講下又講我-___-'''
xd 5個女仔n個墟xd
許wing 叫你唔好咁坐囉xd
今日雖然有d 3姑6婆(雖則不嬲都係xd)
but 知道多左野
好開心
可以講咁多野xd
比我知道.
angela樓下同我一樣m記即將開幕xd
|