部腦玩死我
2009.12.4
今朝要集隊t__t''
校長又講野-__-''
maths 堂~v~
跟住兩堂中文~
悶到嘔囉講d詩詞
講到調maths 堂勁激動,醒晒xd
gagsum堂
落mmlc 去上飛書xd
farmfarm 同樓一xd
我有搵左trans fatty acids 架xd
pth
zzz''
cl
又做wb~
lunch
去ABC個karaoke~
忍夠佢lor唔該
點解佢去到邊咩都贏到邊!!可惡
我覺得congee同kit 一定唱得好過佢lor
仲有點解個version 慢到成條蟲咁
放學
的確是很感動
多謝你地ar
生日會好開心嘅
sor ar,芷芷妹 
唔好crying,,laughing ar要
個代診超搞笑lor,,咩事?!
冇發燒比退燒藥-,-
冇咳比黑色咳藥水-,-''
話我感冒比傷風藥-,-''
部腦真係玩死我尋晚
打打下xg 又自動hand + 熄
開唔番t___t
好再有得修復xd
唔使打過
岩岩開左n次先再開到-,-''
|