02092009
尋晚訓得好甜`
皆因發左個''惡夢`
不過成個星期都訓得唔多好
總算訓番好覺:)
聽旻個搞笑ending,,笑死我
p.e.高左1cm xdxd
跳到腳跛都值得ge ,,雖則得1cm
eng悶悶地`點解咁快講本故仔架
maths 好似好快就過左兩堂咁`
食lunch,,許wing 講起聽日咁上咩堂呢?!?!
本手冊都收左==''
kai爆左xd
芷又爆番句x)你牙媽!?
笑爆左