|
愛 剎那便當永遠擁有❤大眼妹 記
|
| 人氣:11775 |
|
2010-03-20 ![]() 我地有冇彎轉?? 問得好好,,我都唔知-.-"" 3月19日 1st Maths x2 悶悶..但係好專心咁聽^^ 3rd EPA Dictation 85 進步左45分 YO!! 4th ENGLISH 派Test ,,合格ar~~ 61.5/80 -.-"" 5th 中文 好好好專心咁上~~ 6th english listening -.-"" 悶悶 lunch 君王 @@ 7th Science x2 好悶law 咩事..訓左1陣= =
放學.. 做功課加聽歌 ..good ~~ 聽 Ken Chan 哥哥唱歌..唔係,,應該係背歌詞-.-"" 笑死我同chelsea 同elise ^^ chelsea 俾maymay 追殺.. 好耐未見過maymay咁癫..哈哈 XXX(唔開名自己心照) 你呢個 8 x 竟然屈粟米,, 唔好對號入座la.. 粟米都叫姣婆..咁你係咩?? 你係思源出曬名架la.. 我都唔想踢爆你.. 但係你係超衰law.. 正一xx
留個comment 撐粟米~~ ^___^ 粟米..大眼妹撐你!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
2010-03-17 ![]() 頂=](唔係粗口law)個Maths test咁x難架-.-" 枉我琴日温書温到喊law..咩事=] 英文係冇信心law,, 温到頭都爆LAW~~~~ MATHS 肥梗LAW唔該.. 妖,,讀書好x麻煩law
1st lesson maths test @@ 2nd 3rd PE 堂 我明明可以做sit up做多幾下架~成班引我笑 -.-"" 31 炸~then 同chelsea 鬥多-.-"" Amanda 47 law~ > 3 < 之後踢波,,又俾miss wong 點出去-.-"" 我係basketball唔係 football team law~ d男仔望q住曬,,笑笑笑好好笑咩???? 4th 中文 一個字" 悶 " 5th EPA 討論討到夠鐘,,全程HAE LAW.. 6th LBS 同ceci 傾謁.. lunch 樂施-.-"" 7th 連Maymay都話悶既history~ 8th english quiz quiz 同quiz,,5分鐘既ERS Dickson 超XX LAW-.-""" 想打x佢law,,真係唔明佢有幾吸引-.-"" 我講下姐,,,唔洗狂圍我掛-.-"" 我只係講左" 小明同kitty 真係幸福"咁姐.. 佢地就狂圍我law,,咩事~ "你都可以架,,係你自己唔珍惜姐"-.-"" shit "係你飛人之麻"@@fuck 哥哥,,你講咩"再見亦是朋友"ar,,你就超慘..我係"千古罪人"law.. ceci話有人成日跟我去toilet -.-""問我係咪約埋-.-"" 姐姐..我去女廁,,佢去男廁點約埋ar?? 我鬼知佢點解跟我去toilet 咩?? 係人都知我45分鐘去一次廁所la.. 咩事-.-"" 今日打左成粒鐘,留個comment 先走丫~ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
2010-03-15 ![]() 要是愛能像時間般流逝...我又何苦這樣愛你.. 你能看到屏幕上的字...卻看不到我滴在鍵盤上的淚 回憶永遠是你帶給我最真的禮物 你我的腳步向著相反方向離開...
是我太認真..還是你太無情??
不要說我愛你...只要你留在我身邊便好了
為何男生總要許下無法對現的承諾?? 明知道承諾最終只會成為謊言...我還是笨笨的相信
跌過痛過...但從沒悔過...
傷痛過後...便當自己傻了一次
永遠深信遇上你是我人生中的驕傲
愛情讓我忘了天理...也讓我痛苦一生
謝謝你曾經讓我愛過你
若我能呼喚愛情...我呼喚的必定是你永遠的愛..
Comment PLZ ~~
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
2010-03-14 ![]() 首先,,講聲白色情人節快樂.. 唔係幾開心,,情人節自己過...= = 加上今日係戴con last day .. 影左好多相,,,,,,有d唔係今日...唔緊la.. 俾你地見多我1陣戴con既樣la...
我知我好柒..但係不喜勿鬧ar~~記住俾個comment 我ar~~ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
2010-03-13 今日open day,, 11:00 換完衫走左,, kitty 同winky 掩護我,, 咁都俾人見到-.-"" 去學琴..1:00 搭車去音樂節比賽 見到個好似係f.4 既哥哥.. 我記得佢係sing con 決賽既主持.. 3:30 1st part 完左..4:45 2nd part 先完,, 5:00 等到個評判講完廢話,,5:30 結果82分,,ok 啦,, 星期一開始戴番眼鏡..因為隻眼爆紅筋> 3 <
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||