愛 剎那便當永遠擁有❤大眼妹 記
agnesyuki
暱稱: Agnes雪の戀人
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
❤ 草草同pig 我好需要...
2010-08-17
2010-08-14
2010-08-13
2010-08-05
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 892
今日人氣: 5
累積人氣: 11775

 
2010-03-20 開心
 
 

我地有冇彎轉??

問得好好,,我都唔知-.-""

3月19日

1st Maths x2

悶悶..但係好專心咁聽^^

3rd EPA

Dictation 85 進步左45分 YO!!

4th ENGLISH

派Test ,,合格ar~~ 61.5/80 -.-""

5th 中文

好好好專心咁上~~

6th english 

listening -.-"" 悶悶 

lunch   君王 @@

7th Science x2

好悶law 咩事..訓左1陣= =

 

放學.. 做功課加聽歌 ..good ~~

聽 Ken Chan 哥哥唱歌..唔係,,應該係背歌詞-.-""

笑死我同chelsea 同elise ^^

chelsea 俾maymay 追殺..

好耐未見過maymay咁癫..哈哈

XXX(唔開名自己心照) 

你呢個 8 x 竟然屈粟米,,

唔好對號入座la..

粟米都叫姣婆..咁你係咩??

你係思源出曬名架la..

我都唔想踢爆你..

但係你係超衰law..

正一xx

 

留個comment 撐粟米~~  ^___^

粟米..大眼妹撐你!

 

 
莪滴blog ❤❤:2010-03-20 11:37 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  ← 記得c0mment 牙
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



 
2010-03-17 開心
 
 

=](唔係粗口law)個Maths test咁x難架-.-"

枉我琴日温書温到喊law..咩事=]

英文係冇信心law,, 温到頭都爆LAW~~~~

MATHS 肥梗LAW唔該..

妖,,讀書好x麻煩law

 

1st lesson  maths test  @@

2nd 3rd PE 堂

我明明可以做sit up做多幾下架~成班引我笑

-.-"" 31 炸~then 同chelsea 鬥多-.-""

Amanda 47 law~ > 3 <

之後踢波,,又俾miss wong 點出去-.-""

我係basketball唔係 football team law~

d男仔望q住曬,,笑笑笑好好笑咩????

4th 中文

一個字" 悶 "

5th EPA 討論討到夠鐘,,全程HAE LAW..

6th LBS 同ceci 傾謁..

lunch    樂施-.-""

7th 連Maymay都話悶既history~

8th english quiz quiz 同quiz,,5分鐘既ERS

Dickson 超XX LAW-.-"""

想打x佢law,,真係唔明佢有幾吸引-.-""

我講下姐,,,唔洗狂圍我掛-.-""

我只係講左" 小明同kitty 真係幸福"咁姐..

佢地就狂圍我law,,咩事~

"你都可以架,,係你自己唔珍惜姐"-.-"" shit

"係你飛人之麻"@@fuck

哥哥,,你講咩"再見亦是朋友"ar,,你就超慘..我係"千古罪人"law..

ceci話有人成日跟我去toilet -.-""問我係咪約埋-.-""

姐姐..我去女廁,,佢去男廁點約埋ar??

我鬼知佢點解跟我去toilet 咩??

係人都知我45分鐘去一次廁所la.. 咩事-.-""

今日打左成粒鐘,留個comment 先走丫~

 
莪滴blog ❤❤:2010-03-17 11:14 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  ← 記得c0mment 牙
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



 
2010-03-15 無奈
 
 

  要是愛能像時間般流逝...我又何苦這樣愛你..

你能看到屏幕上的字...卻看不到我滴在鍵盤上的淚

回憶永遠是你帶給我最真的禮物

你我的腳步向著相反方向離開...
是我太認真..還是你太無情??
不要說我愛你...只要你留在我身邊便好了
為何男生總要許下無法對現的承諾??
明知道承諾最終只會成為謊言...我還是笨笨的相信
跌過痛過...但從沒悔過...
傷痛過後...便當自己傻了一次
永遠深信遇上你是我人生中的驕傲
愛情讓我忘了天理...也讓我痛苦一生
謝謝你曾經讓我愛過你
若我能呼喚愛情...我呼喚的必定是你永遠的愛..
 
 
 Comment PLZ ~~
 
莪滴blog ❤❤:2010-03-15 10:06 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  ← 記得c0mment 牙
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



 
2010-03-14 愉快
 
 

首先,,講聲白色情人節快樂..

唔係幾開心,,情人節自己過...= =

加上今日係戴con last day .. 影左好多相,,,,,,有d唔係今日...唔緊la.. 俾你地見多我1陣戴con既樣la...  

 

   

我知我好柒..但係不喜勿鬧ar~~記住俾個comment 我ar~~

 
莪滴blog ❤❤:2010-03-14 08:15 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  ← 記得c0mment 牙
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



 
2010-03-13
 
 

今日open day,, 11:00 換完衫走左,,

kitty 同winky 掩護我,,

咁都俾人見到-.-""

去學琴..1:00 搭車去音樂節比賽

見到個好似係f.4 既哥哥..

我記得佢係sing con 決賽既主持..

3:30 1st part 完左..4:45 2nd part 先完,,

5:00 等到個評判講完廢話,,5:30

結果82分,,ok 啦,,

星期一開始戴番眼鏡..因為隻眼爆紅筋> 3 <

 

 

 
莪滴blog ❤❤:2010-03-13 08:04 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  ← 記得c0mment 牙
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤