|
愛 剎那便當永遠擁有❤大眼妹 記
|
| 人氣:11835 |
|
做手術~ ![]() 2月11日入院做手術,,,(唔好問我做咩,,唔想解釋)
隻手指好似香腸-.-""(笑左) 抽血結果係...貧血 做手術個陣要打枝麻醉針落手指度,,痛死><
c0mMeN+ 呀~>V< ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
FeElIngS (支持原著) ![]() 我唔識去愛人,,更加唔值得人去愛我,,, 我曾經俾人傷過,,亦傷過人,, 我亦從此唔相信愛..
喺我最需要人關心我嘅時侯,你喺邊? 冇人會明白我,,,,我只有用笑去掩飾我嘅痛苦.. 有人喺我嘅身邊支持我咩?答案係冇.. 我想有人愛我,,有人關心我,, 我迷失喺痛苦嘅火海,,有人可以拉番我上黎嗎?? 可以留個comment,,,支持我嗎? ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
2010-01-29 ![]() 放開手,,給我一次機會好嗎?一段已淡了的戀情,結果只有分離,儘管再相戀,有可能一輩子嗎 ? 始終是沒可能吧?愛情是:當感覺、熱情和浪漫統統拿掉之後,你仍然珍惜對方。 (p.s努力加油...下次1定要考好啲~) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
2010-01-23 ![]() 唔經唔覺,,,咁快就過左5個月,, 我能夠識到你地,,係我嘅福氣,, Maymay,,,大大話話,,我都識左你4年,, 有開心,,有唔開心嘅,,好多謝你咁包容我嘅臭脾氣... Chelsea,,,,喺呢5個月,,同你一齊真係好好好好好開心,, 我唔開心嘅時候,,你會安慰我,,氹我開心,, Elise ,,,我最最最最想多謝你,,你令我對友情,,有番信心 thx 你地永遠都係我嘅最好最好嘅fd~yo~~ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
整左朱古力喇~~ ![]() 整左朱古力喇~~有冇人想要ar???? (hCY) 要就留個comment la~~>w<~~Wednesday我就會派朱古力!!
情人節快樂~~ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||