好耐冇打qooza嚕! 尼掛都冇打blog` 我想反反中學` 不過我諗我五會再讀蔡章閣! 系IVDC既美容班. 開心既系我有阿倩同H.P您地尼2個好朋友! 五開心既系.m小姐`您五講野好地地`一講野我就以為您.....! 一隻手掌拍五響咖ma! 我五so您都冇乜野咖! 食完野好想食煙! 好撚吊煙引阿/3\ #臍環好令. po近照:-) 學校影:-)
我再也不介意自己一個! 我再也不介意沒有朋友! 我再也不介意人家說的話! 我再也不介意沒有人支持自己! 我再也不介意沒有人愛我! 我再也不介意沒有朋友.姊妹和兄弟! 我需要的就只有家人` (k) 我現在會好好的讀好書. 我會好好的過! :-)
五想打野.日日都好攰/[]\ 天才我要努力拉*V* 小布子.我好掛住您. 打比我阿/3\