嘻=))由今日起打返日記**yaaaa""今日ON MSN,,b樑add我,,我又諗起琴日高邊妹講D野..WHY WHY呢,,b樑會知我地咁多秘密??CAN U TELL ME WHY??之後呢,,嘻=))嘻=))攞到佢D相相!!I AM SO HAPPY.YEAH^^12點幾打比OLIVE,,嘈醒左佢TIM..BUT吾緊要,,佢THX我^^WHY SHE THX ME??自己諗吧!!嘻=))之後同OLIVE 1路傾電話,,1路整BLOG..>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>終於整好喇,,自己也10分滿意^^今日都冇乜特別..聽日先寫吧!!
**每天也在想念你=)
|