唉**今朝真係好痛苦丫><XDDD""等了小LING半粒鐘有多了,,等得好苦啊!!明白小LING之前等我的感受==""返到學校係咁同小LING行尼行去,,10分無聊啊!!考中史,,哈哈**我竟然識喎!!奇蹟丫!!放左去左陽光,,呆坐左1個鐘掛..之後返屋企**