今日我早過高邊妹到ah,,YEAH**不過都係早小小姐,,嘻=))之後返學校*做*功課..做完就去左SEE班八婆..英文閱讀,,傾計..比馬仔記左名..之後比MISS CHAN罰作文,,勁易作..HAHA++第1個小息遲放,,死大陸婆>_<之後落左去CANTEEN,,見到MM同D 女性FD玩得勁開心,,我當然10分無奈..LUNCH TIME,,食麵..放學見到林德係前面,,SO係咁玩..THEN打電話比XO!!KAKA++今日打左2次比MM,,HAHA==好HAPPY...