今日11點幾起身,,之後食野..食完就開機,,ON MSN..同YO傾左陣MSN,,之後就係咁煲電話..嘻=))唉..今日比人軟禁係屋企,,冇得去街!!真慘!!算..今日要做好多野,,慢慢做先得!!冇野寫,,吾寫喇!!