屌;
家陣d天氣乜事ah;甘撚凍`白痴!
講番今日先
7點幾起左身;
番左學
10點幾放左{因為考試-.-}
之後就食粥;閃番屋企
之後就訓左1粒鐘
醒左開左陣機黎玩
之後;ah哥番左黎
比佢搶左- -
6點幾又訓過-口-
訓到8點30- -
醒左勁撚頭痛囉-_-
都吾知乜事
希望吾好比然然講中;
話我會感冒
如果中左我會凸爆你架啦;
再加你既香香既啜啜10次*3*{正ah;媽咪>v<}
然然;你放心啦^v^
然然記得留m比我啊{哈-.-}
吾講甘多;打番日記係甘;898*0<
今日;
9點幾醒左
之後
就打比麗
叫佢同我一齊食早餐
諗住食m記的
旦
去左食米粉^v^!
食完番黎打機
打到6點
訓 -__-
7點幾
又打機
係咪好悶呢-_-`
我都覺/口\
嗚-_-
點解我會悶架{暈}*