今日;
我12點先起身ah`{ps:因為琴晚5點幾先訓;ha-_-}
見到8號風球;勁大風囉-_-!
之後我ah哥就吾洗番工;佢開心啦-_-v
想食弼;又無fd陪我{可憐的我t^t}
之後仲9號囉 ; 真係0哂咀-0-`
好采我ah哥出街姐;吾係我就無得玩
haha-_-"
-------------完**-------------------