琴晚做創作習做左一陣
頂唔順訓左xD
所以今日又扣左一分
今日呢我話要唔唱歌唔好大聲講野要好乖咁上堂
結果第一堂就衰左喇xD
YUKKI我做唔到-v-
is quiz我話小息落去買單行簿 唔記得左...
lunch話買又唔記得左...
放學話一定要買到 都係唔記得左
聽日又要扣多一分
陳慧珊今日好陳慧珊啊
話我地嘈
自己係度發脾氣話唔教
覺得我地會靜哂聽返佢講書o_o?
一個二個拎哂d maths 功課出黎做xD
xD !@#$%^
鄭文軒徹徹底底咁比nichkun洗左腦-.-
好自大啊-v-
仲要拉埋呀b去跳舞o_o
好啦你地一齊去跳[[TOPPNG]]~
|