張望斌vs黃譜穎=世外高人vs世外膠人=世外高人win 因為世外高人 沒有棋逢敵手-.-"
今日is堂原來要quiz12.1-3
唔知要quiz e d野完全冇溫過-____-"
改正生字抄30次 其他每句抄5次連問題 點抄呀大佬^^
放學又係傾計
同李啟言慶祝生日
出左去買蛋糕
本身叫陳培濠拖住唔比佢落黎又衰左
叫鄭博文唔好講出黎又衰左-.-
之後唱生日歌于勁大聲唱完
d人個個都搶住食xD5分鐘都唔洗KO左個蛋糕
我仲要跌左粒啫喱入件衫到
陳慧珊左
傾到5點半先走
通常呢話自己係正常個D都係唔正常^^
拿我打左多小小YA
|