購買前請先看買家需知及付款詳情~THANK YOU
~enjoy shopping~
[email protected]
歡迎光臨
歡迎申請代訂淘寶服務
及現貨買賣=]
Msn查詢:
[email protected] 更增設yahoo代購服務
ahy613
暱稱: NK
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
即影即有相機FUJIFILM...
奈何橋
十分好補習社((有機會...
速團
速團 8月11日止單~ 最...
文章分類
全部 (88)
其他 (34)
明星野 (2)
服飾時裝 (10)
美容 (10)
首飾 (21)
眼鏡/CON (4)
買家需知及付款詳情 (2)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
NK
論壇
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 118
今日人氣: 6
累積人氣: 9606
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 2 日  星期四   晴天




韓國耳環 $9/對 $17/2對 $25/3對 分類: 首飾

1)

2)綠色

3)4)

5)6)

7)

8)李孝利喜愛之耳環~

9)10)

11)12)

13)SuperJunior李特@耳環

14)

15)16)

17)金/銀色

18)19)

20)章子怡@耳環

21)

22)marc jacobs皇冠丑娃

23)韓孝珠@耳環

24)太陽花~

25)26)

27)李多海@耳環

28)包剪揼

29)耳夾 無耳洞也可戴既耳環

30)金邊小玫瑰

31)銀色

32)不對稱耳環

33)34)

35)36)

37)38)

39)民族風~

40)Special~特別推薦~李弘基Jeremy個性骷髅耳環:$15/對

買家需知
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單],
改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


公式:原價

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 

♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥

郵寄掛號+$13

某些貨可以平郵另外通知

買滿$250包郵費

買滿$200有九五折


★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:
[email protected]

東涌線$2 紅線$5 藍、綠線 $8 其他唔去

每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單

如想購買請在訪客留言中留言~thank you~

Enjoy Shopping~

 
發表時間:2010-09-02 06:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
項鏈 全場 $16條~ 開心分類: 首飾

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)

11)

12)13)

14)15)

16)17)

18)19)

買家需知
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單],
改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


公式:原價@@

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 

♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.+colour)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥

郵寄掛號+$13

某些貨可以平郵另外通知

買滿$250包郵費

買滿5件有九五折

買滿10件有八五折


★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:
[email protected]

東涌線$2 紅線$5 藍、綠線 $10 其他唔去

每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單

如想購買請在訪客留言中留言~thank you~

Enjoy Shopping~

 
發表時間:2010-09-02 05:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2010 年 8 月 31 日  星期二   晴天




牛仔褲 全場$ 57 買五件有九五折~ 分類: 服飾時裝

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

買家需知
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單],
改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


公式:原價@@

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 

♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.+colour)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥

郵寄掛號+$13

某些貨可以平郵另外通知

買滿$250包郵費

買滿5件有九五折

買滿10件有八五折


★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:
[email protected]

東涌線$2 荃灣線$4 中環線 $7 其他唔去

每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單

如想購買請在訪客留言中留言~thank you~

Enjoy Shopping~

 
發表時間:2010-08-31 07:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2010 年 8 月 28 日  星期六   晴天




T恤全場$45 買5件有九五折 分類: 服飾時裝

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)

11)

12)

13)

14)

15)

16)

17)

18)

19)

20)

21)

22)

23)

 

25)

26)

27)

28)

29)

30)

31)

買家需知
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單],
改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


公式:原價@@

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 

♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.+colour)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥

郵寄掛號+$13

某些貨可以平郵另外通知

買滿$250包郵費

買滿5件有九五折

買滿10件有八五折


★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:
[email protected]

東涌線$2 荃灣線$4 中環線 $7 其他唔去

每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單

如想購買請在訪客留言中留言~thank you~

Enjoy Shopping~

 
發表時間:2010-08-28 04:16 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
下身裙/褲 全場 $49 開心分類: 服飾時裝

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)椰扣掛脖連體褲

7)

8)

9)

10)

11)連身褲

12)

13)

14)

15)

買家需知
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單],
改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


公式:原價@@

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 

♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.+colour)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥

郵寄掛號+$13

某些貨可以平郵另外通知

買滿$250包郵費

買滿$200有九五折


★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:
[email protected]

東涌線$2 荃灣線$4 中環線 $7 其他唔去

每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單

如想購買請在訪客留言中留言~thank you~

Enjoy Shopping~

 
發表時間:2010-08-28 04:02 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]