| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 9 月 2 日 星期四  |
| 韓國耳環 $9/對 $17/2對 $25/3對 | 分類: 首飾 |
1)
2)綠色
 
3) 4)
5) 6)
7)
8)李孝利喜愛之耳環~

9) 10)
11) 12)
13)SuperJunior李特@耳環
14)
15) 16)
17)金/銀色
18) 19)
20)章子怡@耳環
21)
22)marc jacobs皇冠丑娃

23)韓孝珠@耳環
24)太陽花~
25) 26)
27)李多海@耳環
28)包剪揼
29)耳夾 無耳洞也可戴既耳環
30)金邊小玫瑰
31)銀色
32)不對稱耳環
33) 34)
35) 36)
37) 38)
39)民族風~
40)Special~特別推薦~李弘基Jeremy個性骷髅耳環:$15/對

買家需知 
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單], 改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
公式:原價
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
郵寄掛號+$13
某些貨可以平郵另外通知
買滿$250包郵費
買滿$200有九五折
東涌線$2 紅線$5 藍、綠線 $8 其他唔去
每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單
如想購買請在訪客留言中留言~thank you~
Enjoy Shopping~
| | 發表時間:2010-09-02 06:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

項鏈 全場 $16條~  | 分類: 首飾 |
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12) 13)
14) 15)
16) 17)
18) 19)
買家需知 
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單], 改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
公式:原價@@
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.+colour)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
郵寄掛號+$13
某些貨可以平郵另外通知
買滿$250包郵費
買滿5件有九五折
買滿10件有八五折
★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:[email protected]
東涌線$2 紅線$5 藍、綠線 $10 其他唔去
每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單
如想購買請在訪客留言中留言~thank you~
Enjoy Shopping~
| | 發表時間:2010-09-02 05:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 31 日 星期二  |
| 牛仔褲 全場$ 57 買五件有九五折~ | 分類: 服飾時裝 |
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
買家需知 
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單], 改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
公式:原價@@
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.+colour)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
郵寄掛號+$13
某些貨可以平郵另外通知
買滿$250包郵費
買滿5件有九五折
買滿10件有八五折
★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:[email protected]
東涌線$2 荃灣線$4 中環線 $7 其他唔去
每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單
如想購買請在訪客留言中留言~thank you~
Enjoy Shopping~
| | 發表時間:2010-08-31 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 28 日 星期六  |
| T恤全場$45 買5件有九五折 | 分類: 服飾時裝 |
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)
買家需知 
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單], 改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
公式:原價@@
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.+colour)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
郵寄掛號+$13
某些貨可以平郵另外通知
買滿$250包郵費
買滿5件有九五折
買滿10件有八五折
★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:[email protected]
東涌線$2 荃灣線$4 中環線 $7 其他唔去
每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單
如想購買請在訪客留言中留言~thank you~
Enjoy Shopping~
| | 發表時間:2010-08-28 04:16 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

下身裙/褲 全場 $49  | 分類: 服飾時裝 |
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)椰扣掛脖連體褲

7)
8)
9)
10)
11)連身褲

12)
13)
14)
15)
買家需知 
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單], 改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
公式:原價@@
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.+colour)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
郵寄掛號+$13
某些貨可以平郵另外通知
買滿$250包郵費
買滿$200有九五折
★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:[email protected]
東涌線$2 荃灣線$4 中環線 $7 其他唔去
每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單
如想購買請在訪客留言中留言~thank you~
Enjoy Shopping~
| | 發表時間:2010-08-28 04:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 18 | »
|