| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 8 月 28 日 星期六  |
| 全場 外套$49 買十送一/九五折 | 分類: 服飾時裝 |
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)工字背心連帽罩衫外套 兩件裝

23)
買家需知 
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單], 改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
公式:原價@@
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
郵寄掛號+$13
某些貨可以平郵另外通知
買滿$250包郵費
買滿$200有九五折
★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:[email protected]
東涌線$2 荃灣線$4 中環線 $7 其他唔去
每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單
如想購買請在訪客留言中留言~thank you~
Enjoy Shopping~
| | 發表時間:2010-08-28 03:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 背心 全場$20 | 分類: 服飾時裝 |
1)

2)
3)
$20區 買5送一
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
買家需知 
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單], 改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
公式:原價@@
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.+colour)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
郵寄掛號+$13
某些貨可以平郵另外通知
買滿$250包郵費
買滿$200有九五折
★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:[email protected]
東涌線$2 荃灣線$4 中環線 $7 其他唔去
每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單
如想購買請在訪客留言中留言~thank you~
Enjoy Shopping~
| | 發表時間:2010-08-28 02:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

全場$55件~連身裙  | 分類: 服飾時裝 |
1)
2)
3) 
4)韓版瑞麗女装2010春夏新款潮人搭配筆刷豎條纹松緊腰連身裙

5)2010春夏新款氣質淑女V領短袖抽繩腰連身裙

6)韓版女装春夏新款性感斑馬纹圓领中袖拼接雪纺連身裙
 
7)瑞麗韓版女装2010春夏新款大蝴蝶结方領條纹連身裙

8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)連身裙 配腰带

18)
19)(配腰带)

20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
買家需知 
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單], 改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
公式:原價@@
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
郵寄掛號+$13
某些貨可以平郵另外通知
買滿$250包郵費
買滿$200有九五折
★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:[email protected]
東涌線$2 荃灣線$4 中環線 $7 其他唔去
每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單
如想購買請在訪客留言中留言~thank you~
Enjoy Shopping~
| | 發表時間:2010-08-28 02:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 27 日 星期五  |
項鏈 全部$20以下  | 分類: 首飾 |
1)
2)
3) 4)
5) 6)
7) 8) 
9)李孝利 ~十字架長項鏈
10)
11)
12) 13)
14) 15) 
買家需知 
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單], 改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)
當列出網址的時候的計法[整Post計@@]:(大陸團訂)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
公式:原價@@
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
當沒有列出網址的時候就是,,直接使用訂下的價錢
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
郵寄掛號+$13
某些貨可以平郵另外通知
買滿$250包郵費
買滿$200有九五折
★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:[email protected]
東涌線$2 荃灣線$4 中環線 $7 其他唔去
每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單
如想購買請在訪客留言中留言~thank you~
Enjoy Shopping~
| | 發表時間:2010-08-27 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

頭飾 平靚正~爽爆正~  | 分類: 首飾 |
1) 髮圈

2)VIVI推薦の明星最愛日泛亮麗糖果色髮箍

3)女人我最大推薦~蛋糕型海绵卷髮球~可戴着睡覺
4)日本流行 DARIYA瀏海固定無痕魔法髮贴 隨機
5)木質玫瑰花布質寬邊髮箍

6)可愛滿鑽樱桃髮夾 韓版頭飾

7)可愛蝴蝶结假髮髮梳髮夾

8)百搭時尚绒布淑女髮圈

9)李小璐推薦的公主珍珠髮箍 白珍珠色

10)亮片蝴蝶结髮圈

11)多彩髮箍 單排
12)神奇百變公主螺旋美發s夾
13)彩色糖果 幾何造型發圈九色
14)淑女可愛蝴蝶髮圈
15)超大款大黑髮夹

16)超可愛繽纷色彩 小動物花花蝴蝶小抓夾 隨機發色
17)韓國飾品 超級精致滿鑽皇冠發夾

18)精美靚鑽金色蝴蝶結發簪

19)個性時尚樹脂豹紋鏤空髮圈

20)變髮達人專業髮盤必備黑色U型發夾~波浪形
21)時尚方格髮箍
22)純手工 亮片大葉片髮箍

23)閃亮皇冠髮夹

24)閃耀鑽黑细邊髮箍

25)韓國新款手工穿珠 細管流蘇髮箍
26)韓國金絲手工編織秀麗雙層髮箍
27)韓國進口亮片卷式髮圈

買家需知 
呢到系團訂, 並無一手交一手, 請耐心等候成團~謝謝
嚴禁棄單, 棄單者一定被BL
只接受cm落單/改單
改單需要重新cm, 並講低[改單], 改多改少都無問題
請於限期內入數, 如無特別通知, 一律當棄單
入數後, 連埋你張單用email send入數紙比我 (要清楚見到戶口號碼,銀碼,日期)
如無意外, cut數後一星期可交收:)
需於收到通知後, 兩星期內完成交收, 否則會沒收所以貨品
只會用msn作溝通聯絡工具 除非有特別要求(pm/email/人仔台sms)
當列出網址的時候的計法[整Post計@@]:(大陸團訂)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
公式(逐件計)[1口價(rmb)+$5]x1.25=你要比既錢(hkd)
小數點進一 (唔系四捨五入!!)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
當沒有列出網址的時候就是,,直接使用訂下的價錢
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
Which(no.)?
數量?
面交/郵寄?♥
地點?♥
總數?((面交+車費/郵寄自付))♥$
會棄單嗎?♥
msn/tel.?要寫埋咩台啊:
♥♥♥♥♥♥ 訂單♥♥♥♥♥♥
郵寄掛號+$13
某些貨可以平郵另外通知
買滿$250包郵費
買滿$200有九五折
★現貨賣買不設議價
有意請PM/ADD MSN:[email protected]
東涌線$2 荃灣線$4 中環線 $7 其他唔去
每10件一團~成團sd pm(有入數詳情)~sd pm後七日內入數否則當棄單
如想購買請在訪客留言中留言~thank you~
Enjoy Shopping~
| | 發表時間:2010-08-27 10:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 18 | »
|