究竟AA膠而家做咩呀!無端端寫左我落謝師誼張名單到,我由始至終都冇應誠過佢喎!
今日仲要叫哂成班人一起講我壞話(串我),一起同我理論喎!好彩我WIN左!最緊要係做到我既意願!
由現在開始我都唔知要點面對佢,點解要做佢隔離位喎!當時係佢想到喊我先肯ja wor!
每日期待住放學的來臨!唔想面對佢,都唔知佢而家會點對我....整估我?串我?玩我?.....