呢排派左好卷,炒左兩科...
其他果d係啱啱好合格,啫係20/40,18/36,20/37=.="
我d分...好搞笑.
今日返左學學笛,見到1A好努力整FUN FAIR D野@@
諗起我地果班...唉~差太遠啦~
1D,加油~