星期二考試啦!媽咪特登由星期四下晝開始放假同我溫書呀!不過直到而家都未溫過><"
講返AA膠啦!佢真係唔知做咩呀?佢而家又唔嬲我既?唔明佢想做咩呀!
今日又叫我陪佢搵譚主任,又好似同我冇咩野咁...-/\-
佢究竟點架...