白日夢~~
呢度既野係由一個foolish girl寫既...
你想睇咪睇囉~
係咪好無奈呢,,哈哈哈~
aikathy
暱稱: 路人甲
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-08
2008-01-05
2008-01-03
2007-12-21
2007-12-18
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 44
今日人氣: 4
累積人氣: 672
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


測驗了... 不安 分類: 未分類

由今日開始就測驗了,溫緊英文。其實測驗都ok o既。不過測驗之後就要和大家分開了...捨得不大家

雖然話就話好多人都上協中,但總係有一d唔係,我諗我上到中學之後,點都會有小小唔捨得AA膠o既...如果佢上唔到協o既話。

過埋聽日、後日之後就好多日多數都係彩排畢業禮,排排下就係到了...不過我八月仲要穿小學的校服,因為仲要返學學笛。

捨不得...捨不得...捨不得....






訪客留言 (返回 aikathy 的日誌)


coco_nut 於 2007-06-13 01:03 PM 發表:
我諗我都會唔捨得佢,
話就話好憎佢,
但係都有感情ma,,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀~話就話好憎佢,但係其實都相處左4年...
點都會唔捨得~
Posted at 2007-06-16 10:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MiSs SwEeTy"]]*+~你的愛情顧問 於 2007-06-12 09:05 PM 發表:
我真係好想cry牙,,好唔捨得牙,,我估我都可能因為bber唔係協中而唔開心ge~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係呀~
Posted at 2007-06-16 10:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]