由今日開始就測驗了,溫緊英文。其實測驗都ok o既。不過測驗之後就要和大家分開了...捨得不大家
雖然話就話好多人都上協中,但總係有一d唔係,我諗我上到中學之後,點都會有小小唔捨得AA膠o既...如果佢上唔到協o既話。
過埋聽日、後日之後就好多日多數都係彩排畢業禮,排排下就係到了...不過我八月仲要穿小學的校服,因為仲要返學學笛。
捨不得...捨不得...捨不得....