今日朝頭早,咁就去左禮堂排畢業禮啦,點知我估唔到連曲個工都咁難囉!我仲要曲唔到呀~等我話你知要點曲啦!
第一:上台對住校監曲一個工
第二:拿畢業證書,然後同佢講多謝
第三:行前兩步倒,同觀眾再曲工呀!
簡稱三曲工!結婚咩...
跟住就排d要攞獎既人,咁我梗係唔係個d人啦!所以我咪坐係到發夢...突然miss yu走過黎話我聽佢已經覆左我個E-mail喎,我梗係超開心啦,想即刻返屋企睇啦!點知返到屋企,開電腦check,先發現...睇唔到. 跟住過左冇幾耐,我再check過,發現左又多個老師send黎,但係又係睇唔到!
我而家已經send左E-mail叫佢地可唔可以print俾我...哈哈...好驚
|