um...近排都冇咩寫blog,哈哈!近排懶得濟,不過組織左咁多日決定都要寫下!
我放左榜啦!都好順利入到協中,都好happy,而家註冊埋啦!仲係註冊個日買左d簿呀,d冷衫呀~
d野夾夾埋埋都洗幾多錢下,不過好彩全部同學都有好醒既mummy、daddy呀~佢地預左會用咁多錢,所以bring左本「check」book去寫,哈哈!前日考左升班試,考得好差....唔講咁多啦、琴日考左PS1(即係會影響師妹個D),都考得唔係咁好,師妹,努力呀!
到左今日我返左小學學單簧管,又要著返小學校服...遲D冇得著啦!
哈哈~阿SIR好慘呀~佢由十二點九開始一直教到九點先放工,慘~八小時零十五分鐘不停教~仲要走黎走去...
|