白日夢~~
呢度既野係由一個foolish girl寫既...
你想睇咪睇囉~
係咪好無奈呢,,哈哈哈~
aikathy
暱稱: 路人甲
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-08
2008-01-05
2008-01-03
2007-12-21
2007-12-18
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 44
今日人氣: 10
累積人氣: 657
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


um... 愉快 分類: 未分類

  um...近排都冇咩寫blog,哈哈!近排懶得濟,不過組織左咁多日決定都要寫下!

  我放左榜啦!都好順利入到協中,都好happy,而家註冊埋啦!仲係註冊個日買左d簿呀,d冷衫呀~

d野夾夾埋埋都洗幾多錢下,不過好彩全部同學都有好醒既mummy、daddy呀~佢地預左會用咁多錢,所以bring左本「check」book去寫,哈哈!前日考左升班試,考得好差....唔講咁多啦、琴日考左PS1(即係會影響師妹個D),都考得唔係咁好,師妹,努力呀!

  到左今日我返左小學學單簧管,又要著返小學校服...遲D冇得著啦!

  哈哈~阿SIR好慘呀~佢由十二點九開始一直教到九點先放工,慘~八小時零十五分鐘不停教~仲要走黎走去...






訪客留言 (返回 aikathy 的日誌)


MiSs SwEeTy"]]*+~你的愛情顧問 於 2007-07-18 09:24 PM 發表:
你今天勤奮bor
一曰2篇blog
呵呵
我今日都冇寫tim
我勁唔想著中學校服lor
一定好貼身牙
><快d黎我個blog留言拉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~因為太耐冇寫啦!
我都係勁唔想著中學校服呀~超貼身啦!
 
Posted at 2007-07-20 03:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]