我知左我咩班lu~我去左D班.
琴日去左海洋公園呀~玩左笨豬jump,睇左熊貓,搭左輕氣球,不過我又唔敢坐過山車,所以都冇咩野玩.跟住去左婆婆度,好夜先返,返到黎已經一點幾.後日要返學lu~好唔捨得.如果carol係9月3之前睇到呢篇野,唔該留個位比我同你坐得唔得呀?PLEASE