白日夢~~
呢度既野係由一個foolish girl寫既...
你想睇咪睇囉~
係咪好無奈呢,,哈哈哈~
aikathy
暱稱: 路人甲
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-07-08
2008-01-05
2008-01-03
2007-12-21
2007-12-18
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 44
今日人氣: 1
累積人氣: 648
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


開左學 愉快 分類: 未分類

開左學啦~都知道哂咩老師教咩科,但係我總係覺得我d老師全部都係kk地既...

不過我都有鍾意既老師既,哈哈~不過有人比我仲鍾意過佢~!一講起佢,佢就面都紅埋,哈哈~

而家我都'識'應倒form1既~不過我既中文同普通話既老師就恐怖囉~一個'拿'型,一個就惡到死@_@

至於其他科都冇咩特別~

放學要陪peach去派相,我居...居然見返盧老師,一把灣灣的秀髮,迷人的面孔,「苗條」的身材...寫唔到落去!!!!當然除左佢之外,仲見到好多老師,不過就見唔到唐老師~

p.s.聽日又見到佢(Mr.x)啦~哈哈






訪客留言 (返回 aikathy 的日誌)


MiSs SwEeTy"]]*+~你的愛情顧問 於 2007-09-14 03:31 PM 發表:
好想嘔
miss lo有甘靚咩??
你講鍾意o個一個阿sir
我知係邊個,,哈哈
好靚仔o個一個ma~
但你上佢堂,,
唔好甘多口
如果唔係會後悔ga~!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉~我都間接咁話左我寫果陣都好想嘔囉!
同埋我而家決定唔同peach鍾意埋同一個老師啦~
我鍾意第二個~哈哈
 
Posted at 2007-09-15 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]