我真係好afaird啊...真係好miss有你地既日子啊...真係好明白你地的重要性啊......
今日,k fung話我econ最多只拎到d...而a-level一定要c才可升大學,so我要俾心機啦...
相比以前的中三,我真係明顯冇咁開心...好掛住你地啊...身在褔中不知褔 ,
仲有,,,我愈來愈失去自信...但係..我真係要面對現實啊..
可能,將來比而家更加難受,我都要go on
因為你依舊你啊....