足足唔開心左幾日啦..
夠啦夠啦..我又累,又迷失左自己啦...
完全唔知自己做緊咩,原來好辛苦.好悶ga
我要改變佢啊...thanks好多人
想擁有 沒缺少 只是我爰得太遲 其實自私
沒要緊 既然我以為冇咩點珍惜過以前的感情,
咁9月23,11月23日等日子,我都不要信有下次//
不過我,真係知自己想點啦..sorry..下次唔會