好開心,我第一次econ quiz d true OR FALSE 全對ja
雖然勁淺,form4程度,但我都好開心啊...
另外,我第一次m&s合格啊..已經好開心啦,但野豬佢因為差一分滿分而唔開心
好搞笑啊..都唔明白,世界有太多東西發生,不要等到天上俯瞰!!
放學閱讀學會開會,我好tired啊..差d sleep左啊..
之後,阿婷首次陪我上荔景,吳子縑教我咩叫司馬超之心,路人皆見//