唉!我電話在早會上又響了!
miss朱,罵我啦..我真係有d唔好意思!!
唉~~~~~一日都係梁子浩唔好啊..
我好憎佢啊..佢都唔知識唔識整ga?
佢個fd仲有用過佢,但最慘的是我連梁子浩的水準都冇啊..
.....激死我啦...