今日,我好累啊...唔夠訓啊...都唔明d細點樣可以7:35返到學校
做head perfect真係好辛苦,我要學懂休息...導致在地理課時,睡左一陣,...
冇左阿欣,我成為每堂拾書包最慢的人啊...以往大家相伴,今要好好改善,,,
之後,我去禮堂做義工工作坊...d games明顯悶左,同冇咩新意...
唉...之後,我回家...以往最怕獨個兒回家,而家卻日日獨自回家啊..