今日,我同張兆一齊去溫書啊..因為,圖書館冇曬位,我以為白走一趟...誰知可以係大家樂到溫書...我好開心!
之後,我去補英文,更開心啊...因為..有d野我終於明白左啦..佢真係教得好好,我一定要俾心機...thanks...
晚上,我為地理的問題,大攪腦汁....最後,我都係半明半唔明...
因為我要研究和味無窮,真矢同美女廚房...真係好好睇啊..