唉...我想......曾遇過,有緣既,不過始終無份...
補習後,我同alison,邦邦佢地一齊搭叮叮,.
不過,我比較多d想去買野ja....算啦...死心啦...
之後,一齊去報名...同邦邦去睇影碟..
發現不少卡通片:美少女戰士$1190
軍曹$55x十幾隻....哈哈
好開心啊..因為我今日英文又係唔合約啦,不過答對5題啊....gd///