今日,我去荃灣行街街啊..
好開心啊,,,睇左好多野啊,..
有杉杉,鞋子,玩具,手錶,化妝品...
好搞笑啊...
下午,我,張兆,阿欣齊齊食哈迪斯///
之後,我回想起中一$10的週記....好得意...