自問感情悲傷,但冇諗過連累咁多人啊...
心中有愧啊...天生我才必有用,但係點解我咁冇用啊..
教下我啊...我唔想再心亂如麻...
晚晚失眠的感覺不好...
到底緣份難求,還是我太冇用,.,..???
其實,我係咪做錯事??如果唔係,點解??點解??