今日,葉c同我大姨生日...生日快樂
十一時,就要去旺角唱k,阿君可愛地作了一個驚喜...
不過,我覺得又驚又喜...
之後,我返左班....
有一個人:佢教我點選擇男人..
一.真男人
二.對我好
三.有成就
大家不妨參考一下...